Zrób zimie na złość i szarówkę za oknem zostaw…za oknem – radzi IKEA w najnowszej kampanii – Portal PR - 24PR




Zrób zimie na złość i szarówkę za oknem zostaw…za oknem – radzi IKEA w najnowszej kampanii

08.02.2018 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Ikea
Foto: Grzegorz Press


31 stycznia ruszyła kampania IKEA „Zimie na złość”, w której marka chce pokazać Polakom, jak duży wpływ na samopoczucie mają nasze cztery kąty.

Szarówka za oknem nie zachęca do działania, jednak IKEA ma na to sposób. Proponuje, by na złość zimie zmienić dom w miejsce pełne pogody.

Warunki atmosferyczne niezaprzeczalnie wpływają na nasz nastrój. Jednak to, jak mieszkamy, ma równie duże znaczenie. To w domu spędzamy najwięcej czasu, zwłaszcza zimą, gdy aura nie zachęca do wyjścia na zewnątrz. Radosny i pełen energii nastrój możemy wprowadzić do domu na przekór temu, co się dzieje za oknem. IKEA radzi, by za pomocą prostych pomysłów zmienić dom i cieszyć się świetnym humorem już teraz, nie czekając, aż nastanie wiosna.

IKEA chce być blisko ludzi – rozumieć i na bieżąco odpowiadać na ich potrzeby. Ważne, by sprawnie oraz szybko reagować na zmieniające się oczekiwania klientów. Dlatego też
w ramach nowej kampanii postanowiliśmy odnieść się do tego, co widzimy za oknem
i zaproponować rozwiązania, które sprawią, że codzienne życie Polaków stanie się lepsze. Podejście to jest zgodne z wizją, która towarzyszy IKEA nie od dziś – mówi Karolina Szabłowska, External Marketing Communications Manager w IKEA Retail w Polsce.

Komunikacja wizerunkowa będzie trwać od 8 lutego do 25 marca 2018 r. i zostanie połączona z kampanią wspierającą dwie linie produktowe. Pierwsza z nich, zaplanowana na luty, dedykowana jest fotelom, zaś odsłona drugiej przewidziana jest na marzec. Działania obejmują szerokozasięgowe kanały tradycyjne (TV, radio, prasa), digital oraz wszystkie sklepy IKEA w Polsce. Spot wizerunkowy będzie miał emisję w stacjach głównych TV (TVN, Polsat, TVP) oraz w kilkudziesięciu kanałach tematycznych. Kampania będzie wspierana ponadto zasięgowymi działaniami online (m.in. w serwisie YouTube i na portalu społecznościowym Facebook), a także w prasie, w ogólnopolskich tytułach wnętrzarskich, opiniotwórczych czy z segmentu lifestyle. Przewidziana jest również współpraca
z influencerami z obszaru urządzania wnętrz oraz lifestyle.

W spocie słychać charakterystyczny głos Fisza z udziałem muzyki autorstwa Emade. To już trzecia kampania w ramach platformy „IKEA. Niech żyje dom” z udziałem artysty, z którym IKEA współpracuje od sierpnia 2017 r.
Ideę kreatywną kampanii stworzyła agencja Saatchi & Saatchi IS. Za produkcję spotów reklamowych odpowiedzialny był dom produkcyjny TANK, a sesję zdjęciową zrealizowało Studio Tęcza. Zakup mediów do kampanii koordynował w całości dom mediowy MEC/Wavemaker, zaś współpracą z influencerami kieruje agencja Hash.fm.

Spot: https://youtu.be/UwdGnx23ODI

IKEA. Niech Żyje Dom!
#niechzyjedom #ZimieNaZłość

Klient: IKEA Retail
Dom mediowy: MEC/Wavemaker
Agencja: Saatchi&Saatchi IS
Reżyser: Antek Nykowski
Dop: Michał Dąbal
Produkcja: TANK
Produkcja sesji zdjęciowej: Studio Tęcza
Scenografia: IKEA / Olak&Brudz SetDesign
Montaż: Maciej Kozłowski
Postprodukcja: Lunapark Motion Arts Collective
Muzyka: Piotr „Emade” Waglewski
Wykonawca: Bartek „Fisz” Waglewski

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.