CO KRATA SPECJAL LUB WYPŁATA – wielka szansa na wygraną w nowej loterii Specjala – Portal PR - 24PR




CO KRATA SPECJAL LUB WYPŁATA – wielka szansa na wygraną w nowej loterii Specjala

23.03.2018 Kategoria: EVENT. Autor: admin


Piwo lub 3000 zł – jedną z tych nagród od marca można znaleźć w promocyjnych opakowaniach piwa Specjal. Loteria kapslowa „Co krata Specjal lub wypłata” daje konsumentom

największą w historii marki szansę na wygraną.
Warzone od lat w Elblągu piwo Specjal stało się autentycznym symbolem Północy Polski i jedną z największych marek regionalnych w Europie. Do lokalnych korzeni odwołuje się świetnie przyjęta przez konsumentów kampania „Legenda Północy”, a dumę z miejsca pochodzenia podkreśla też obecność marki na najważniejszych imprezach kulturalnych w regionie.
Wielbicieli Specjala czekają w tym roku kolejne niespodzianki. W marcu ruszyła loteria „Co krata Specjal lub wypłata”, w której do wygrania są miliony piw oraz nagrody pieniężne w wysokości 3000 zł. Statystycznie zwycięskie piwa można znaleźć w każdej skrzynce Specjala, co oznacza większą niż kiedykolwiek wcześniej szansę na wygraną.
– Loteria potrwa aż do połowy lipca, a tak duża pula nagród każdemu daje realną szansę znalezienia zwycięskiego kapsla lub zawleczki. Sumę 3000 zł będzie można przeznaczyć na dowolny cel – wyjazd na wakacje, rozwój swoich pasji czy realizację odkładanych od dawna planów – mówi Katarzyna Wierzchowska, brand manager marki Specjal w Grupie Żywiec.
Loteria prowadzona jest na terenie trzech województw: warmińsko-mazurskiego, pomorskiego i kujawsko-pomorskiego. Żeby wziąć w niej udział wystarczy kupić piwo Specjal Jasny Pełny w oznaczonych opakowaniach promocyjnych i sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o wygranej. Piwa odbierać można w wybranych sklepach, których aktualna lista znajduje się na stronie Specjal.pl. Z kolei nagrody pieniężne przekazywane są po wcześniejszym zarejestrowaniu kodu zwycięskiego kapsla na stronie promocji.
Sprzedaży promocyjnych opakowań w loterii „Co krata Specjal lub wypłata” trwa do 15 lipca 2018 r., a kody rejestrować można na stronie www.specjal.pl do 31 sierpnia br. Akcję wspiera szeroka kampania na nośnikach zewnętrznych, w prasie, radiu i telewizji regionalnej oraz działaniami w punktach sprzedaży. Na czas trwania promocji uruchomiona została też infolinia, działająca pod numerem 22 100 45 45, w dni robocze, w godzinach 9.00 – 16.00. Za organizację loterii odpowiada G3 Loyalty&Lottery Solutions. Kreację komunikacji stworzyła agencja Golden Submarine, która prowadzi także działania w kanale digital i w social mediach. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Starcom Polska, a wsparcie PR zapewnia agencja ROOTS.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.