Good One PR wypromuje polskiego asystenta głosowego – Portal PR - 24PR




Good One PR wypromuje polskiego asystenta głosowego

28.03.2018 Kategoria: INFOPR. Autor: admin


W lutym warszawska agencja Good One PR nawiązała współpracę z akceleratorem startupów Kogifi. Do zadań agencji należy opracowanie i realizacja strategii wdrożenia

na rodzimy rynek jednego z projektów spółki, którym jest pierwszy polski asystent głosowy oparty o algorytm sztucznej inteligencji.
Kogifi to powstały we Wrocławiu akcelerator startupów założony przez Tomasza Gibasa, Jakuba Kobę i Macieja Ossowskiego, doświadczonych przedsiębiorców i specjalistów w dziedzinie IT. Obecnie wspólnie pracują oni nad stworzeniem pierwszego polskiego asystenta głosowego wykorzystującego sztuczną inteligencję. Produkt ma stanowić konkurencję dla istniejących na rynku rozwiązań takich firm jak Google, Apple czy Amazon. Zdecydowaną przewagą asystenta Kogifi będzie porozumiewanie się w języku polskim oraz integracja z polskimi serwisami. Urządzenie zostanie zaprezentowane najprawdopodobniej już w lipcu 2018 r.
W ramach współpracy Good One PR odpowiada za kompleksową obsługę działań komunikacyjnych projektu, w tym prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami, doradztwo wizerunkowe i reklamowe. Z kolei grupa marketingowa Good One, w skład której wchodzi agencja Good One PR, odpowiada za stworzenie nazwy oraz identyfikacji wizualnej asystenta głosowego, a także rekomendacje działań marketingowych. Z ramienia agencji odpowiedzialnym za ww. działania będzie Krzysztof Rojek, wspierany przez Ewelinę Puławską, Senior Account Managera. Agencja odpowiadała za działania PR dla startupu Coders Center, z którym wcześniej związani byli wszyscy trzej przedsiębiorcy. Po współpracy zakończonej sukcesem – Klient wrócił do agencji z nowym projektem. Umowę zawarto na czas nieokreślony.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.