INPOST SPRZEDAJE REKLAMY NA TYSIĄCACH PACZKOMATÓW – Portal PR - 24PR




INPOST SPRZEDAJE REKLAMY NA TYSIĄCACH PACZKOMATÓW

08.03.2018 Kategoria: EVENT. Autor: admin


InPost – należący do amerykańskiego funduszu Advent International – wprowadził na rynek nową ofertę reklamową. Na kilku tysiącach Paczkomatów® InPost,

które są rozmieszczone w centrach i najbardziej atrakcyjnych miejscach polskich miast będzie można wykupić spersonalizowaną reklamę.

„Paczkomaty to nie tylko całodobowe punkty nadawania i odbioru paczek, ale także miejsce na reklamę i alternatywa dla tradycyjnych bilbordów i citylightów. W ubiegłym roku za pośrednictwem Paczkomatów dostarczyliśmy kilkadziesiąt milionów przesyłek. Więc reklama na Paczkomatach daje zasięg porównywalny z populacją całej Polski” – powiedziała Anna Wiertel, dyrektor marketingu Grupy Integer.pl, właściciela marki InPost.
Klient odbierając lub nadając paczkę i automatyczne staje się odbiorcą przekazu reklamowego, który – co ważne – znajduje się na wysokości jego wzroku. Przewagą konkurencyjną tej formy promocji jest możliwość dokładnego zmierzenia, ile osób zobaczyło daną kampanię reklamową.
„Celem sprzedaży reklam zostało powołane biuro reklamy InPost. Jesteśmy jedyną firmą realizująca kampanie outdoorowe na polskim rynku, która może dostarczyć swoim klientom bardzo dokładne dane, gdyż posiadamy dokładne informacje ile osób korzysta z Paczkomatów®. Tylko w 2017 r. 38,6 mln razy odebrano paczkę z Paczkomatu” – podkreśla Wiertel.
W ramach nowej oferty InPost klienci mają do dyspozycji kilka modułów reklamowych: okleinę reklamową frontu lub boku Paczkomatu, reklamę w formacie citylight (reklama 120x180cm), reklamę wielkopowierzchniową na największych maszynach oraz reklamę na ekranach Paczkomatów. Tu klient może wybierać między reklamą graficzną, wideo lub przekazem multimedialnym. Poza kampaniami outdoorowymi firma InPost oferuje również sampling próbek produktów, folderów reklamowych, kuponów rabatowych czy katalogów oraz mailing do bazy 1,310 mln klientów – mieszkańców dużych i średnich miast, pasjonatów „smart shopping” i zakupów online.
Na chwilę obecną sieć Paczkomatów to 3 tys. maszyn rozmieszczonych w dużych miastach i małych miejscowościach w całej Polsce. Paczkomaty znajdują się na stacjach benzynowych, dworcach autobusowych, przy największych supermarketach i na osiedlach, czyli w najczęściej uczęszczanych i najbardziej ruchliwych miejscach. Klienci korzystają z maszyn przez całą dobę,7 dni w tygodniu. Paczkomaty mają własne oświetlenie, dzięki czemu reklamy są bardzo dobrze widoczne również nocą.
Obsługą kampanii reklamowych zajmuje się nowopowstałe Biuro Reklamy InPost reklama@paczkomaty.pl, a pełna oferta reklamowa na Paczkomatach dostępna jest na stronie www.inpost.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.