Kampania wizerunkowa eurobanku. Odpowiedź na niecodzienne potrzeby Klientów – Portal PR - 24PR




Kampania wizerunkowa eurobanku. Odpowiedź na niecodzienne potrzeby Klientów

08.03.2018 Kategoria: EVENT. Autor: admin


„Na codzienne i niecodzienne sprawy” – to nowe hasło, którym będzie promował się eurobank.

W zwiększeniu rozpoznawalności marki pomogą… wampiry. Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku.

W piątek 9 marca eurobank wystartował z nową kampanią wizerunkową. Pokaże w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających Klientów. Bohaterami kampanii zostały trzy postaci wampirów:

• Felix – samozwańczy lider grupy, stateczny, rozważny organizator, tradycjonalista dbający o finanse (w tej roli Robert Jarociński)
• Vlad – dandys i bon vivant, pewny siebie, charyzmatyczny (w tej roli Mariusz Zaniewski)
• Maciek – nieporadny, sympatyczny gapa, ufny i pomocny (w tej roli Jan Kardasiński)

– By trafić do nowych Klientów, chcemy się wyróżnić. Chcemy, aby nasz bank komunikował się nieco prowokacyjnie i zabawnie. Wampiry nam w tym pomogą – mówi Alexis Lacroix, prezes eurobanku.

eurobank – korzystając z bogatej gamy osobowości wampirów – będzie opowiadał o ich codziennym życiu
i jednocześnie prezentował zalety oferowanych usług. Wykorzystanie postaci wampirów pozwala podkreślić, że eurobank odpowiada nawet na najbardziej niecodzienne potrzeby Klientów.

Kampanię rozpoczął spot „Życie wampirów w Polsce”. – W pierwszej kolejności wprowadzimy nasze oryginalne postaci w finansowy świat eurobanku. Następnie nowa platforma komunikacji będzie wsparta kampaniami produktowymi. Będziemy z reklamami w stacjach telewizyjnych, VOD, internecie, kinach oraz na witrynach naszych oddziałów – zapowiada Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor Departamentu Marketingu eurobanku.

Nową platformę komunikacyjną zaproponowała agencja Leo Burnett w przetargu, który eurobank prowadził w 2017 r. Pomysł wyróżnił się humorystycznym przekazem, który powinien sprawić, że kampania będzie lepiej rozpoznawalna w gąszczu przekazów bloku reklamowego.

Propozycja kampanii wizerunkowej została poddana szeregowi badań konsumenckich. Ich wyniki okazały się bardzo obiecujące: kampania angażowała uwagę ponad 90% badanych.

– Jako bank użyteczny na co dzień, eurobank będzie budował wizerunek i kompetencje instytucji odpowiadającej na codzienne i niecodzienne potrzeby nawet najbardziej wymagających Klientów. Potwierdzają to wyniki badań nowej platformy. Zdaniem respondentów, reklamy z wampirami budują markę wspierającą swobodę działania, nowoczesną, ułatwiającą życie swoich Klientów – podkreśla Monika Talaga-Piotrowska.

W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem będzie dodawanie przekazom powagi i wiarygodności – będzie on łączył świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.

Przygody wampirów od piątku 9 marca można śledzić na stronie www.wampiryw.pl.

Metryczka filmu „Życie wampirów w Polsce”

Scenariusz: Marek Adam Wyżnikiewicz, Maciej Porębski, Piotr Dugin
Producent: Propeller Film Sp.z o.o./ Małgorzata Kucharczyk
Studio Post Produkcyjne: Platige Image
Kompozytor muzyki: Peter Gundry
Tytuł wykorzystanego utworu muzycznego: Night of the Damned
Reżyser: Paweł Borowski
Operator: Arkadiusz Tomiak

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.