„KICACZKI ZE ŚWIĄTECZNEJ PACZKI” – NOWA KAMPANIA SIECI INTERMARCHÉ – Portal PR - 24PR




„KICACZKI ZE ŚWIĄTECZNEJ PACZKI” – NOWA KAMPANIA SIECI INTERMARCHÉ

18.03.2018 Kategoria: EVENT. Autor: admin


Hugo Gagatek, Lili Czarodziejka i Duduś Nieśmiałek to trzy różnokolorowe, pluszowe zajączki, które są bohaterami trwającej obecnie świątecznej kampanii Intermarché.

Z maskotką mogą wrócić do domu klienci, którzy zrobią zakupy w sklepach sieci do 31 marca.

W ramach kampanii za każde 100 złotych wydane na zakupy w supermarketach Intermarché, klienci otrzymają jeden znaczek. Zebranie 4 znaczków upoważnia do odbioru dowolnego „Kicaczka” (za dopłatą w wysokości 1 grosza).

Kampanię promują dedykowane spoty, w których zwierzaki przedstawiają się i przypominają najmłodszym o wielkanocnej tradycji, jaką jest malowanie pisanek. Kampania reklamowa obejmuje telewizję, Internet oraz radio – zarówno ogólnopolskie, jak i wewnątrzsklepowe Radio Muszkieterów.
– Jednym z celów kampanii z wykorzystaniem świątecznych maskotek jest zachęcenie najmłodszych do angażowania się w podtrzymywanie pięknej wielkanocnej tradycji, jaką jest malowanie pisanek. Cieszymy się, że przy okazji robienia zakupów w Intermarché nasi klienci będą mogli nabyć własnego Kicaczka i zabrać go ze sobą do domu – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów w Polsce.
W ramach kampanii, na oficjalnym fanpage’u Intermarché na Facebook’u, prowadzony jest też konkurs. Poprzez specjalnie przygotowaną aplikację dzieci mogą wybrać swojego ulubionego Kicaczka i pomalować dla niego wielkanocną pisankę. Wykonane prace będą udostępniane na profilu Intermarché, a do wspólnej zabawy w zdobienie jajek będzie można zaprosić znajomych. Twórcy najładniejszych pisanek otrzymają nagrody, m.in. 200 zł na zakupy w sklepach sieci Intermarché.
Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronach:
www.intermarche.pl/kicaczki oraz www.facebook.com/intermarchepl

Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów to obecna od ponad 20 lat na polskim rynku największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”. Zrzesza ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie ponad 380 supermarketów Intermarché i Bricomarché. W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest obecnie około 15 800 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii oraz Portugalii.

Więcej informacji o Grupie Muszkieterów, Intermarché oraz Bricomarché w Polsce znajduje się na stronie www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl i www.bricomarche.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.