Mentos stawia na rekomendacje ekspertów Streetcom – Portal PR - 24PR




Mentos stawia na rekomendacje ekspertów Streetcom

18.03.2018 Kategoria: EVENT. Autor: admin

Poczuj eksplozję świeżości! To wyzwanie, które postawiono przed 2000 Ambasadorami Streetcom. Przez pięć tygodni będą testować nowe gumy do żucia Mentos Pure Fresh Tutti Frutti oraz Fresh Mint

. Agencję wyłoniono w drodze przetargu.
Celami kampanii jest zbudowanie trialu, wzrost świadomości produktu i zwrócenie uwagi na obecność marki w kategorii gum do żucia. Zaplanowane działania podkreślą atrybuty produktu, takie jak płynna esencja, kieszonkowe opakowanie, długotrwałe i natychmiastowe odświeżenie. Zasięg będzie budowany w kanałach offline oraz online, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe.
Hasztagi #Mentos #MentosPureFresh #EksplozjaŚwieżości pojawią się na FB i Instagramie. Aktywności on-line obejmą generowanie unikatowych treści, koncentrujących się na indywidualnych doświadczeniach z produktem – m.in. momenty odświeżenia z Mentos.
Zdjęcia udostępniane na prywatnych profilach Ambasadorów, ich wrażenia związane z testami, szczere opinie na temat produktów będą stanowić wiarygodne źródło informacji dla innych użytkowników sieci. Równolegle będą prowadzone dyskusje na forum Streetcom. Ambasadorzy oprócz produktów, będą mieć również do dyspozycji elektroniczne ulotki, które mają stanowić rodzaj zaproszenia dla znajomych do świata marki.
Kampania potrwa do 15 kwietnia. Ambasadorzy Streetcom zbudują zasięg na poziomie ponad miliona kontaktów z marką.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.