„Receptury piękna” – Pierwsza telewizyjna kampania MINCER PHARMA – Portal PR - 24PR




„Receptury piękna” – Pierwsza telewizyjna kampania MINCER PHARMA

02.03.2018 Kategoria: Kampania. Autor: admin


1 marca wystartowała pierwsza w historii telewizyjna kampania reklamowa Mincer Pharma. Jej celem jest zbudowanie silnej świadomości marki wśród konsumentek oraz ekspozycja unikatowych

receptur produktów czterech linii kosmetycznych, dedykowanych różnym typom skóry.

Przedstawione w kampanii receptury czterech linii kosmetycznych Mincer Pharma odpowiadają na zróżnicowane wymagania kobiet i niosą ze sobą gwarancję skuteczności. W spotach reklamowych wykorzystano także wizerunek eksperta dr Moniki Bujanowskiej, lekarza medycyny estetycznej, która słynie ze stosowania i rekomendowania produktów wyłącznie najwyższej jakości. Celem współpracy z dr Bujanowską jest także wskazanie, że produkty Mincer Pharma mogą stanowić nieinwazyjną alternatywę dla zabiegów z zakresu medycyny estetycznej, dającą porównywalne efekty przy ich dłuższym stosowaniu.

Kampania ruszyła 1 marca i potrwa do połowy czerwca. Spoty oraz billboardy sponsorskie emitowane są w 70 w największych stacjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych, w tym m.in.: TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TV Puls, TV Polonia, TLC, HGTV.

Działaniom reklamowym w telewizji towarzyszy także kampania radiowa, prasowa i internetowa.

Za opracowanie koncepcji i realizację spotu odpowiada agencja Leo Burnett. Kampanię telewizyjną zaplanowała CODEMEDIA. Planowanie i zakup reklam w prasie oraz działania PR realizuje Quality Public Relations.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.