Światowy Dzień Wody – Unilever I Makro zachęcają do oszczędzania wody i pieniędzy. – Portal PR - 24PR




Światowy Dzień Wody – Unilever I Makro zachęcają do oszczędzania wody i pieniędzy.

23.03.2018 Kategoria: EVENT. Autor: admin

Z okazji Światowego Dnia Wody, Unilever i Makro chcą zwiększyć świadomość problemu niedoboru wody. 2.8 miliarda osób na świecie ma do niej utrudniony dostęp.

Zapotrzebowanie na wodę wzrosło dwukrotnie od 1950 roku i zgodnie z prognozami ma podwoić się po raz kolejny przed 2030 rokiem.
W ramach inicjatywy realizowanej we współpracy z Makro, Unilever wprowadził niższe ceny na swoje innowacyjne produkty (takie jak Dove, Surf, Sunlight i Domestos), które redukują ilość wody zużywanej przy ich stosowaniu. Porady skierowane do przedsiębiorców i klientów umieszczono w sklepach sieci Makro Cash & Carry.
Kampania “Oszczędzajmy wodę” dotarła do co najmniej kilkunastu tysięcy klientów, w 28 sklepach Makro oraz za pośrednictwem kanałów cyfrowych.
“Za pośrednictwem naszych produktów mamy kontakt z milionami sklepów i miliardami klientów. Dzięki temu, możemy swoimi działaniami, wywoływać zauważalne zmiany społeczne”, powiedział Gerald Kuehr, Chief Customer Officer Unilever.
Unilever przeciwdziała niedoborom wody
Unilever angażuje się w pomoc osobom, które na całym świecie doświadczają niedoborów wody. Jednym ze stosowanych przez firmę rozwiązań jest redukcja jej zużycia w łańcuchu dostaw. Dzięki poprawie wydajności wykorzystywania wody w fabrykach Unilever zmniejszył zużycie na tonę produkcji o 37% od 2008 roku.

W oszczędzaniu wody firma pomaga też swoim klientom. Unilever rozwija innowacyjne produkty, które redukują ilość wody zużywanej przy ich stosowaniu. Wśród przykładów można wymienić:
• Proszek piorący Sunlight 2-in-1 z technologią SmartFoam redukuje ilość wody zużywanej w trakcie płukania. Cząsteczki anti-foam usuwają ślady mydła dużo szybciej niż inne środki.
• Odżywka do tkanin Comfort One Rinse zmniejsza ilość wody niezbędnej w procesie płukania z trzech wiader do jednego.
• Mycie rąk poza domem może nastręczać różnych trudności, dlatego 2009 Unilever wprowadził w Indiach „Lifebuoy Hand Sanitizer”. Ten preparat neutralizuje 99.99% bakterii na dłoniach bez potrzeby używania wody, a każda 50ml buteleczka pomaga zaoszczędzić aż 20 litrów tego życiodajnego płynu.

„Oszczędzajmy wodę” z Makro i Unilever
Celem organizowanej po raz drugi akcji „Plus dla wody, plus dla Twojego biznesu i środowiska”, jest zachęcenie pracowników i klientów do odpowiedzialnego wykorzystywania wody poprzez różne rodzaje aktywności oraz kampanie informacyjne. METRO Cash & Carry jest obecny w 25 krajach, niektóre z nich cierpią z powodu poważnych niedoborów wody. Ponad połowa krajów, w których swoją działalność prowadzi Grupa METRO bierze udział w różnorodnych działaniach związanych ze Światowym Dniem Wody.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.