Wampir u dentysty, czyli nowa odsłona kampanii eurobanku przygotowana przez Leo Burnett Warszawa – Portal PR - 24PR




Wampir u dentysty, czyli nowa odsłona kampanii eurobanku przygotowana przez Leo Burnett Warszawa

28.03.2018 Kategoria: EVENT. Autor: admin

23 marca rusza kolejna część kampanii eurobank „Na codzienne i niecodzienne sprawy”, przygotowanej przez agencję Leo Burnett.

Najnowsza jej odsłona promuje konto z limitem kredytowym i w zabawny sposób akcentuje jego główne benefity.

– To dopiero początek kampanii eurobanku i przygód wampirów, które będą poznawały świat finansów. Tym razem wampiry odkrywają korzyści konta eurobanku – mówi Maciej Porębski, Creative Director Leo Burnett Warszawa.

W spotach telewizyjnych będziemy mogli śledzić dalsze losy trzech wampirów: Felixa, Vlada i Maćka oraz ich zmagania z niecodzienną codziennością.
Bohaterów kampanii oraz szczegóły oferty można poznać jeszcze lepiej dzięki stronie www.WAMPIRYw.pl oraz działaniom w social media.

Wsparciem kampanii są również materiały wizualne m.in. witryny banku dedykowane kontu z limitem kredytowym.

Agencja Leo Burnett wygrała przetarg na reklamową obsługę eurobanku. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2018 roku i obejmuje działania z zakresu ATL.

SPOT 1 – LINK
SPOT 2 – LINK

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.