Agencja S Words obsługuje nowego klienta – Akademię Językową HappyHours.
Szkoła językowa HappyHours rozpoczęła współpracę z Agencją S Words. Agencja odpowiedzialna będzie za promocję i wsparcie sprzedaży nowej usługi szkoły, czyli kursów stacjonarnych z biznesowego angielskiego dla top executives (https://happyhours.edu.pl/kursy-grupowe-english-for-work).
W kwietniu ruszyła social sellingowa kampania w mediach społecznościowych, w ramach której stworzona została specjalna grupa na Facebooku, rozpoczęty cykl tekstów blogowych, stworzone testy online, a także uruchomione zostaną cykle webinarów i Facebook Live. S Words odpowiada także za działania media relations.
Umowę podpisano na czas nieokreślony. Klient nie korzystał wcześniej z usług agencji.
Akademia Językowa HappyHours prowadzi kursy i szkolenia z języka angielskiego od 2006 roku dla pracowników firm takich jak: Ciech S.A., Atrium Poland Real Estate Management Sp. z o.o., Starlink, Gruner + Jahr, Castorama Polska, Sony Poland, GfK Polonia, Hubergroup Polska, oraz kursy dla słuchaczy indywidualnych, w gronie których znaleźli się m.in. Adam Sztaba.
Misją akademii jest popularyzowanie umiejętności płynnego porozumiewania się w języku angielskim poprzez projektowanie spersonalizowanych kursów oraz dzielenie się pasją do języka. Więcej na www.happpyhours.edu.pl.