Lubię mieć wybór – Leo Burnett dla Kauflandu – Portal PR - 24PR




Lubię mieć wybór – Leo Burnett dla Kauflandu

04.04.2018 Kategoria: EVENT. Autor: admin

Właśnie ruszyła kolejna odsłona kampanii „Spotkajmy się przy ladzie” przygotowanej przez agencję Leo Burnett dla marki Kaufland.

Telewizyjny spot pt. „Wyrzeczenia” akcentuje kolejną z korzyści, która związana jest z obecnością w sklepach Kaufland lady z obsługą oraz szerokim asortymentem wysokiej jakości produktów. Podobnie jak w przypadku pierwszej odsłony kampanii, także i tym razem reklamie telewizyjnej towarzyszy format digital „Lada mi odpowiada”.

Spot emitowany jest w telewizji, radio od 4 kwietnia. Kampania wsparta jest nośnikami outdoorowymi i materiałami POS.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.