Salony Agata z nową kampanią reklamową „Dla każdego coś” – Portal PR - 24PR




Salony Agata z nową kampanią reklamową „Dla każdego coś”

05.04.2018 Kategoria: EVENT. Autor: admin

Otwarta i wyrozumiała. Pomocna i zabawna. Taka jest Małgorzata Socha w najnowszych spotach reklamowych salonów Agata, które można obejrzeć w stacjach telewizyjnych.

Ambasadorka marki w kampanii reklamowej „Dla każdego coś” doradza innym Klientom, którzy w salonie poszukują rozwiązań spełniających ich niecodzienne potrzeby.
W zupełnie nowej serii spotów telewizyjnych marka podkreśla, że każdy z nas jest inny i w salonach Agata różne osobowości znajdą coś dla siebie. W zeszłorocznej kampanii Małgorzata Socha wcielała się
w postaci charakteryzujące się odmiennym stylem. Tym razem jest zupełnie inaczej – to ona, jako jedna z Klientek doradza tym, którzy poszukują idealnych dla siebie mebli i rozwiązań.
– Kontynuujemy współpracę z Małgorzatą Sochą jako ambasadorką naszej marki. W poprzedniej kampanii aktorka wcielała się w różne role pokazując, że dzięki szerokiemu asortymentowi mebli
i dodatków aranżacyjnych w salonach Agata każdy znajdzie coś, co pasuje do jego stylu i osobowości. Tym razem mamy zupełnie nową koncepcję, w której na pierwszym planie pojawiają się indywidualne potrzeby naszych Klientów. Chociaż na co dzień są one raczej bardziej konwencjonalne, to jako marka jesteśmy gotowi na różne wyzwania. To, co z pewnością wyróżnia całą serię spotów, to humorystyczna konwencja oraz oryginalna gra słów – komentuje Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Pierwszym reklamom, emitowanym od 3 kwietnia, towarzyszy promocja: rabat 10% na wszystko albo 20 rat 0% bez dodatkowych kosztów. Drugoplanową, ale bardzo istotną rolę odegra
w nich dość nietypowy… kot.
– W byciu ambasadorką marki Agata cenię sobie to, że moja rola w procesie tworzenia kampanii reklamowej nie ogranicza się tylko do wystąpienia w spotach, ale mam też możliwość realnego wpływu na ich finalny kształt. W partnerskiej atmosferze rozmawialiśmy o poszczególnych ujęciach
i pomysłach, co było dla mnie bardzo inspirującym doświadczeniem – komentuje Małgorzata Socha, ambasadorka marki Agata.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, która pod koniec ubiegłego roku wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.