Walk z kampanią Vision Express w „mistrzowskim” stylu – Portal PR - 24PR




Walk z kampanią Vision Express w „mistrzowskim” stylu

04.04.2018 Kategoria: EVENT. Autor: admin


1 kwietnia br. wystartowały działania reklamowe wspierające nową promocję konsumencką Vision Express pt. „Mistrzowska Promocja”. Za opracowanie strategii kampanii,

przygotowanie kreacji oraz realizację wszystkich działań prowadzonych w jej ramach odpowiada Walk.

Vision Express w ciągu ponad 20 lat działalności przebadało wzrok ponad 5 milionów Polaków, tym samym stając się ekspertem w zakresie badania wzroku. W tym czasie firma zbudowała również sieć ponad 190 salonów optycznych, zyskując pozycję lidera branży optycznej. Oferuje w nich badanie wzroku, profesjonalną obsługę oraz szeroką gamę okularów korekcyjnych, progresywnych, przeciwsłonecznych i soczewek kontaktowych.
W swojej najnowszej kampanii reklamowej Vision Express w humorystyczny sposób nawiązuje do zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Marka pokazuje, jak ważna jest prawidłowa korekcja wzroku, zwłaszcza podczas tak emocjonujących wydarzeń sportowych. Wykorzystując ten kontekst, przygotowała dedykowaną „Mistrzowską Promocję”, w ramach której można uzyskać nawet do 300 zł zniżki na okulary korekcyjne. Spot jest kontynuacją nowej linii komunikacji marki, w ramach której Vision Express przedstawia zabawne sytuacje z codziennego życia, do których doprowadziła wada wzroku bohatera oraz podpowiada, jak sobie z nimi poradzić.
Za przygotowanie kreatywno-strategicznej koncepcji kampanii oraz kompleksową realizację działań w obszarze komunikacji 360 stopni odpowiada Walk. Reklama w wersjach 30’’, 15’’ i 6’’ jest emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. TVN, Polsat i kanałach tematycznych, a spot radiowy – w wersjach 30’’ i 15’’ w ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych. Aktywności reklamowe w mediach tradycyjnych zostały wsparte działaniami z obszarów digital oraz PR. Komunikację w mediach uzupełniły materiały POS dystrybuowane we wszystkich salonach Vision Express w Polsce.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.